ponedjeljak, 22. listopada 2007.

THE LAST MAN ON EARTH-1964


Genijalan film. Genijalno osmisljena celokupna atmosfera. Na momente deluje klaustrofobicno, i na ivici ludila. Inace film je uradjen po noveli Ricarda Metisona"Ja sam Legenda"

....Ostao je sam u svom gradu. Ostao je sam u svojoj zemlji. Zaboga, pa on je ostao sam na celoj planeti....On je Poslednji Covek na Zemlji. Zamislite sebe u toj situaciji....
Danju je lovac, cistac Dece Mraka, A nocu postaje Lovina. I najmanji pogresan potez moze da bude koban...
kao sto rekoh dr. Robert Morgan(Vincet Price), je poslednji covek na zemlji i bori se proiv horde Vampira i Zombija, zivi u zabarakadiranoj kuci prezivljavajuci svaku noc uzas od napada Hordi umrlih....Danju ih trazi po kucama zgradama i unistava. Vrlo je revnosan u svom radu i cini se da to radi sa najvecim zadovoljstvom........

Imam u svojoj kolekciji i film i knjigu, moram da priznam da je film odlicno odradjen, no dobro ne moze se sve bas preslikati sa papira na platno, ali Reziser Ubaldo Regona odlicno pogadja samu srz knjige.
Moram da priznam da sam bio pomalo skeptik, pre gledanja. Jer uvek kada su filmovani romani u pitanju dajem(sto je normalno) prednost knjigama. Uvek trazim neke sitnice, kao da zelim sam sebi da pokvrim uzivanje(primer Gospodar Prstenova, Dracula1992...). Ali ovaj film me je prijatno iznenadio.....
Za kraj predlazem svima da se udobno uvale u fotelju i da uplove u svet dr.Roberta Morgana......


Film je snimljen 1964
rezija: Ubaldo Regona
po noveli "Ja sam Legenda" Ricarda Metisona
u glavnim ulogama:Vincet Price,Franca Bettoia,Emma Danieli, Umberto Raho.....


Nema komentara: